Nu este un secret că îmi place foarte mult brandul H&M, chiar dacă este unul de fast fashion, iar eu sunt, în principiu, împotriva consumerismului exagerat. Îmi place H&M pentru că au modele care mi se potrivesc și pentru că au niște inițiative în direcția ecologiei: colectează țesăturile vechi, le reciclează și scot colecții întregi de haine din materiale reciclate sau sustenabile. Noua lor colecție, The Vampire’s Wife este una în acest spirit. În plus, colecția îmi mai place din cel puțin alte trei motive. Ador culoarea neagră, ador dantela și mă încântă faptul că trimite, cumva, la România și la celebrul actor Béla Lugosi. Cel puțin, eu la asta m-am gândit!
Colecția The Vampire’s Wife a fost lansată astăzi, 22 octombrie 2020. Va fi disponibilă în magazinele selectate, precum și online. Este vorba, de fapt, despre o colecție realizată de o marcă britanică ce poartă această denumire, The Vampire’s Wife, și care face haine extrem de feminine.
Cu această colecție, H&M ne invită în lumea misterioasă a eleganței dark, într-o celebrare a feminității și a formelor feminine. Umeri cu semnătura brandului, funde la gât și volane îmbibate în mister, realizate din catifea neagră și dantelă, cu un strop de argintiu strălucitor. Croiala fiecărei rochii este concepută în așa fel încât să pună în valoare femininitatea celei care o poartă, siluetele fiind unele atemporale.
Foarte, foarte important: toate rochiile sunt confecționate din poliester reciclat sau nailon reciclat!
Colecția The Vampire’s Wife mai include și bijuterii: inele, cercei, coliere și brățări cu multă personalitate. Cât despre sustenabilitate, chiar și zincul din compoziția acestei brătări este reciclat:
Schimbarea este aici. A sosit deja și se află în curs de desfășurare: cumpărăturii au început, deja, să se gândească la sustenabilitate, iar discuțiile despre asta se tot intensifică. Așa că brandurile se aliniază cu niște practici de business mai responsaibile, mai etice.
Colecția: aici.
Mai multe detalii despre colecție: aici.
(fotografii: pagina web H&M)
***
Oare chiar vom consuma mai puțin fast fashion? Câteva cuvinte despre H&M